Wednesday, November 28, 2007

BioMalaysia 2007 - Day 2

Travelled to office this morning. There's an interview this morning. There're a few vacancies to be filled. Abit disappointed with most of the candidates' English command. Ntah ler, naper lah graduate sekarang ni tak fasih dalam English? I'm talking about Masters and PhD candidates. Kecewa...

Rushed to PWTC at noon for the conference. Quite inspiring but abit bored. Tajuk-tajuk presentation lebih menarik saya rasa. Ada yang tak setuju. Vegetarian on lunch. Nak diet.. hehehe..


Had this sudden crave for doughnuts. Stopped by a doughnut shop beside the highway. Nasib baik ada jenis yang saya minat tu. Kalo tak, air liur meleleh lerr jadinyer...

4 comments:

Beruang Madu said...

Eh...makan vege??? kadang I heran..apasal lah orang yang badan dan kiut miut macam u ni nak makan yang menyeksakan diri...enjoy your life lah bro....

[danial][ma] said...

hhhmmmm...vege then doughnuts? ooopppsss...doughnuts also vege...heheheheh...

Josh said...

Allaaaaa.. makan vege tu saja-saja.

[beruang madu] sebenarnye tak diet pun. hehehe.. sebenarnye ader makan seketul (kecik) ayam. Ayam aladin namanyer. Nak badan comel macam beruang madu bleh? hehehe..

[danial] a'ah, doughnut dibuat daripada tepung, tepung berasal dari bijirin. Vege ler tu... hehehe

Beruang Madu said...

alamak... comel ker?? badan macam ni bukan kena naikkan bang tapi kena turunkan....lagi sakit tau!! maintain your body...dah sedap sangatlah tu