Wednesday, April 9, 2008

Save the Green Lung of KL!

I read the articles of the destruction of KL's green lung Bukit Gasing with sadness and anger. Some ego and profit minded baboons wanted to clear up the land for their own benefits. Luckily, there's this group of people trying to save the forest and they need our support.

Sometimes these developers and business people are just clueless about the importance of saving the environment. Or they're plain ignorant? No matter what, these people are a bunch of brainless, self-centered and arrogant people. My blood is boiling, I better stop writing.

Sorry for the rough language.

4 comments:

:: NbC :: said...

Josh, darah sy naik gak bila drive di Cameron Highland.. cuba lah pegi - sakit jantung dibuatnye.. :-(

Josh said...

[pinky] Josh selalu jugak gi Cameron. Habis bukit-bukit tu dibotakkan. Sedih tengok.

Beruang Madu said...

abang takder komen pasal ni... tapi memang tak setuju, kalau boleh buatlah umah tinggi mana pun tapi hutan sekitar biar kekalkan.. tamak manusia kat sini... polisi kita pun terlalu lemah... kat US leh kekalkan Central Park sampai seluas tu, tapi kat sini... aduhhhh... sekangkang kera pun susah nak kekalkan...

Josh said...

[beruang madu] Saya setuju tu bang. Kerajaan kita terlalu lemah dalam hal ni. Yang sedihnyer, pernah Josh menghadiri seminar dan perbincangan tentang pemuliharaan alam, ramai ahli politik yang langsung tidak memahami kepentingan alam sekitar. Contohnyer our ex-M*.