Tuesday, December 4, 2007

Sick Leave Today

I got high fever last night. In fact, I was down with diarrhea and severe toothache. I know, these two does not link together, but it just so happened that they caught me at the same time. Not fit to go to office today. Decided to stay at home, but no rest, as the dateline for the paperworks is up.

10 comments:

Shah said...

Get well soon bro.

Josh said...

[Shah] Thanks. kalo tak baik-baik jugak besok, boleh tolong ubatkan? hehe

indica said...

Stumbled upon your nice & quite relaxing blog. Wishing you a speedy recovery bro..harap2 tak cirit lagi..:)

sbanboy said...

Get well soon my friend

Josh said...

[indica] Thanks for dropping by.

[sbanboy] Sure I will. Thanks.

Anonymous said...

Haiyoh...must be eating at mamak...be careful next time...lucky me no mamak stall overhere...get well soon...

Josh said...

No mamak. It's at a halal kopitiam.

Beruang Madu said...

josh this is my stupid opinion, lain dari doktor punya opinion... dhyrea tu disebabkan keracunankan.. so biarkan dia keluar jer... jangan simpan, setahu I kalau ubat cirit birit tu untuk tahan keluar (mungkin I silap) tapi I ak pernah makan ubat ni.. biar kan jer keluar racun tu semua.. apa-apa pun...sekarang ni u dah sihat kan??

Josh said...

[beruang madu] dah sihat pun saya. pasal opinion tu pulak, terpikir jugak saya tapi masa untuk travel dari ofis ke rumah 1 jam, takkan biar je keluar...

Beruang Madu said...

takderlah biarkan masa tu... tahan sikit atau pakai pampes... hehehehe.. kat rumah lah yang i cakap ni...