Friday, December 7, 2007

Friday Lunch

Lunch hour. Apa lagi? makan ler.. Setiap kali gi lunch hari Jumaat (biasanye lebih kurang kul 1pm) mesti ada yang pandang lain macam kat saya... Once I overheard a conversation between two minahs, "Boleh ke dia tak gi semayang Jumaat? Teruk la..." I can only smile in my heart.

Someone suggested to have lunch at Nandos. Yang lain setuju. The Nandos have this promotion " Dis the season to be Peri". I broke my personal record. Kali ni dating ngan 5 bini orang dan 2 anak dara orang. Seven ladies and a handsome gentleman.





Lepas je makan, bukannye nak balik ofis pun ... bini-bini orang tu siap singgah sana, singgah sini.. tengok itu, tengok ini...Saya ni sekadar driver je, terpaksa la ikut datin-datin ni gi shopping bagai. (Kesian tak saya ni??)

Oh ya, ada pameran orkid kat Mall ni. Chanteekkkk. There're orchids for sale too.

5 comments:

indica said...

apasal tak habis ayam tu? atau belum usik lagi? iskk lapar le pulak ..:)
josh belanja ke atau sendirian berhad tu?

Beruang Madu said...

tu la... laen kali ajak lah makan jejauh sikit..sib baik awak tu hensem..kalau tak...??

Josh said...

[indica] sdn bhd ler. Pokai saya kalo saya yg sponsor. Ayam tu belum usik. Saya pesan ambik gambar dulu. hehehe..

[beruang madu] Diaorang maner pedulik saya ni rupa camner, diaorang nak shopping je. erm... hensem ke saya?? (sipu-sipu malu)

Shah said...

Lain kali ada minah meja sebelah nak melaser kau pasal tak gi sembahyang jumaat tu, kau tunjuk je IC ke pass keje ko kat dia. Tengok lepas tu ada tak minah tu tersipu-sipu malu macam orang kena puji hensem... Hehe...

Josh said...

[shah] Aiyoyo....