Thursday, January 31, 2008

Kak Lin Is Back

Kak Lin who'd started her PhD research in Cambridge U last year is back in town. Ada urusan yang perlu diselesaikan kat sini.

We had lunch together, the whole gang. Had buffet at a university hotel nearby. Itieww makchiik Cambridge khata itieww masakan sini shangatt phedaass...

I had some appetizers before the main course. These rojak and achar were nice.

Kak Lin kata dia dah semakin cerah dah, siap banding-banding ngan saya. Yes, she is fairer now. Tapi i tak puas hati sebab dia lebih cerah. So, i gave her this challenge, "Ye ke cerah? kalo nak tengok kulit yang cerah, ni lah yang paling cerah... (sambil pusing ke belakang, tangan siap pura-pura tarik seluar ke bawah, nak tunjuk buntut yang putih gerbu.. hehehehe)"
"Heiiii! Geliiiiii tau!!!" jerit Puan A. Gurau je puan, kalo saya tunjuk, rugi ler saya....
Pastu kita posing-posing.

Puan A ngan adik Fahm gelak-gelak sehingga nampak lubang hidung dia orang.. hehe

Itu Datin ah, dia manyak lapar... sibuk makan sahaja, tala mau campur....

Pastu kita amik group photo... ish ish...si Josh tu siiiiibuk je ngan handphone tu.

Welcome home Kak Lin. Rehat ler masa cuti ni.

10 comments:

suw said...

ala..saya lupe nk banding..esok la kalo k.lin dtg..nk bnding jugak (*gatal hik hik)

:: NbC :: said...

corang kumbang among roses.. ;-)

Josh said...

[suw] fuyoo... suw... kalo nak banding tu kena banding tempat yang paling cerah tu tau.. hehehe

[danial][ma] said...

hej! ...hehehehe...she will be 'dark' soon...i think me fairer than kak lin...ahaks...

Beruang Madu said...

Josh ni hari khamis ker Jumaat... nape ada sorang jer kumbang kat situ... yg lain bunga???

Josh said...

[pinky] biasa ler, memang selalu macam tu pun.

[danial] bahagian maner fairer?

[beruang madu] Bang, kumbang kat ofis tak ramai. Yang ada tu pun x campur sangat ngan orang. Asyik hilang je. Ada sekor kumbang teman, yg dok sebelah Puan A gelak sampai nampak lubang hidung tu. Dia simpan rambut panjang.

[danial][ma] said...

hej! ...cannot tell...heheheheheeee...

awieworld said...

ui,...mcam tak de tempat lain nak komper cerahnyer///tau la u putih, gebu, berkrim...penuh krim...ahaks!!!

Anonymous said...

kesian saya tkde dlm photo..takde org ajak saya..sedih2..aiyo..itu kakak mnyak putih loh...jeles saya..hehe..kalah la u latok..takpe nti kita ajak di gie pulau jemor..bg dia sun tan b4 balik cmbrdge..sabotaj hehe..nti bila free bwa la dia dtg sni..bole mkn2..saya bwa pi mkn asam pedas nk? bg berasap telinga dia..hahaha

Josh said...

[awie] Ish, saya putih je, tak berkrim. Ingat josh ni kek ke?? :-P

[anon kat situ]
ye lah, kan u ni jauh. Time sy tau dia balik, time tu la jugak dia orang nak gi makan. Tok T belanja tau. Nanti kalo free saya bawak dia gi situ yek. Makan asam pedas, sure makcik tu kata pedaaassss...