Imran got me this lovely chocs from Dubai. It's yummy as it's very soft inside. The coating is crispy. Very colourful too. Thanks Imran. Thanks also due to Dr. Shah for passing them over to me. Thanks to Beruang Madu for informing me about this.
Josh:Willy Wonka tu adik beradik publishing company-Wiley and Sons...hahahah..yg kreatif tu ialah chocolate factory tu ler...buat coklat jenis mcm tu...ke Josh nk Yaz kata mcm ni-Josh yg kreatif??? kem salam sket...hahahah
21 comments:
the chocs look so nice in the colorful wrappers!!
always read your blog...baru sekarang nak tinggal jejak...:)
are they like MnM??
[mazddaud] Hello Maz. Welcome. Rajin-rajin ler bagi comment ye.
[Bud] Yes, very much like MnM, Melt in your mouth, not in your hand. hehe
Joshh...nak sket!!!!
Mcm Wiily Wonka plak..so creative...hahahahhaha..
Glad u like em bro! ;)
hej! josh...i hate chocolate! hhhmmm...just bought some chocholate at Beamish and it tasted heaven...and rhubab stick too...hehehehe...
makn coklat banyak skit josh..kasi bulat :D
[hairie] Nak? mai ler sini. Seddappppp.
[Yaz] Siapa Willy Wonka tu?? Siapa yang creative?? hahahaha
[MIM] Yes, I love them. Thanks!
[Danial] yeh, right, awak memang x suka chocolate. (Uuueeekkk)
[Inah] Wait yah Inah, Josh akan jadi bulat!
Josh:Willy Wonka tu adik beradik publishing company-Wiley and Sons...hahahah..yg kreatif tu ialah chocolate factory tu ler...buat coklat jenis mcm tu...ke Josh nk Yaz kata mcm ni-Josh yg kreatif??? kem salam sket...hahahah
amboii.. ajak mai la... bukan dia kata dia busy ka sampai hujung bulan July... sekali kantoi g Bangkok hse... tak aci.... hahaha
[Yazrie] Oo.... gitu ghupenyer.
[hairie] Memang sibuk pun. Cuma sibuk-sibuk pun kena jugak makan. Kan? Banyak travelling bulan ni.
josh.. bak le sikit coklat tu...
putu kalau jumpa coklat...habis diet putu tau.....huhu..
[putu] waa... putu ada gambar baru.. Chanteek!
Sori putu, cok tu Josh dah habiskan hehehe... next round ye.
thanks josh.. mana cantiknya... pandai le you ni.. cam gemuk jek gambor aku dlm tu. hehehe.. (mmg gemuk pun.. ekekek!)
huh..habis? cheh.. lenkali takyah cerita lah...
[putu] hahahahaha.... kalo x citer, mana putu tau Josh ada coklat sedap? hehehehe
Memang gambar putu tu Chanteek.
Lain kali mintak kingkong bawakkan unta.. kan itu lebih unik.. suruh dia sembelih lah, jangan bawak yg idup pulak.... menjerit Abg Bear nanti
[Beruang madu] A'ah laaa... tu cadangan yang bagus. Kingkong bawak balik daging unta, pastu Josh paskan kepada abg bear tolong masakkan. Boleh?
Abg bear takut unta ke??
makan batu ke?
nampak mcm batu yg orang slalu letak dalam aquarium. hehehe....
lepas makan jangan lupe gosok gigi
[shahril] sedaaap batu tu.. hehehe.. dia macam M&M la Shahril, cuma bentuk dia macam batu. Sedaaaap..
Thanks for this awesome Post ,Keep posting more info Best Chocolate Shop/Store | Chocolate Store | Buy Chocolates Online
Post a Comment